وبلاگ

بارکدخوان سی بن

بارکد خوان یکی از ابزارهای بسیار ضروری در فروشگاه ها است که باعث می شود. سرعت در کارها به مقدار زیادی بالا رود و همچنین خطا و اشتباه را در محاسبات به مقدار زیادی کاهش دهد. بارکد خوان های سی بن از مدل های خوش دست اسکنر ها است. این اسکنرها را می توان به راحتی برای مدت های طولانی مورد استفاده قرار داد. جنس بدنه بارکدخوان های سی بن از پلاستیک مرغوب ضد ضربه و سبک است. که رنگ آن بر اثر استفاده زیاد و تعریق دست از بین نمی رود.

بارکد اسکنر سی بن در انواع مختلف لیزری، نوری، بی سیم و باسیم تولید می شود. کیفیت بالای محصولات سی بن (CBON) و همچنین قیمت و کارایی این محصولات باعث شده تا طرفداران زیادی در بین محصولات فروشگاهی داشته باشد. این دستگاه ها قابلیت اسکن طیف وسیعی از بارکد های مختلف را دارند و می توانند به خوبی و با دقت بالا آنها را بخوانند.

در بخش زیر میتوانید برخی مدل های بارکد اسکنر سی بن را مشاهده و مقایسه کنید و برای خرید روی محصول مورد نظر کلیک کنید.


مشاهده همه

صندوق فروشگاهی پوزبانک

پوز فروشگاهی، نسلی کاملا جدید از سیستم POS کامل با صفحه نمایش لمسی است. این طراحی نوآورانه، نگاه شیک، عملکرد قوی، حداکثر قابلیت اطمینان، و افزایش قابل ملاحظه و مدیریت پیشرفته را برآورده ساخته است و جلوه ای خاص به محیط فروشگاه شما ارائه می دهد.

برای مشاهده مدل های مختلف پوزبانک ها روی دکمه زیر کلیک کنید.


لیست قیمت پوزبانک ها

محصولات سی بن ساخت کجاست؟

سی بن (CBON) شرکت نام آشنای کشور تایوان است که با اتکا به بیش از ۲۰ سال فعالیت. در حوزه تولید سخت افزارها و نرم افزارهای سیستم‌های مکانیزه فروش یکی از رهبران فعلی این حوزه در دنیا محسوب می‌شود. این شرکت با دانش تخصصی بدست آمده در دو دهه فعالیت اخیر خود و بهره گیری از دقیق‌ترین سیستم‌های آنالیز و کنترل کیفیت توانسته. موفقیت‌های چشم‌گیری در پاسخ به نیازهای مشتریان بدست آورد.

خرید با خیال راحت

اگر می خواهید با خیالی راحت، دستگاه بارکد خوان تهیه کنید و مطمئن شوید که محصولی با کیفیت به همراه گارانتی اصلی دریافت می کنید. بهتر است که از مراکز معتبر خرید کنید. یکی از فروشگاه های معتبر کالاهای اداری و فروشگاهی، شرکت تینوافزار (E-printer.ir) است. که می توانید با اطمینان خاطر بهترین لوازم اداری و فروشگاهی را تهیه کنید.

ما در کمترین زمان، محصولات اورجینال را در بسته بندی کامل به همراه گارانتی سلامت و اصالت کالا برای مشتریان عزیز ارسال می کنیم. همچنین در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی در خرید، با ما تماس بگیرید.

سبد خرید