مقالات

خرید اقساطی پرینتر و کالای اداری و فروشگاهی

خرید اقساطی

خرید اقساطی کالا دیجیتال از ای پرینتر

فروشگاه اینترنتی ای پرینتر یا  تینو افزار (e-printer.ir) یک فروشگاه اینترنتی معتبر با سابقه چندین ساله در زمینه فروش انواع محصولات اداری مانند: پرینتر، اسکنر، دستگاه کپی، کاغذ، کارتریج و جوهر، دستگاه حضور و غیاب … و لوازم فروشگاهی مانند: بارکدخوان، پرینتر حرارتی، لیبل پرینتر … و کالای دیجیتال مانند: گوشی موبایل، اسپیکر، لپ تاپ، تبلت، قطعات کامپیوتر و… از برندهای معتبر است که جهت کمک به مشتریان گرامی، اقدام به فروش قسطی این محصولات کرده است.

بسیاری کسب و کارها و علاقه مندان به تکنولوژی، نیاز به تعویض و خرید لوازم اداری یا کالای دیجیتال جدید دارند. متاسفانه امروزه با توجه به شرایط اقتصادی شاهده افزایش چشمگیر قیمت محصولات دیجیتال در بازار رو به رو هستیم. متاسفانه این امر ناخوشایند سبب شده تا بسیاری از افراد خرید خود صرف نظر کنند و یا مجبور به خرید محصولات ارزان قیمت از برند های نامعتبر و ناشناخته شوند که اینکار جز پشیمانی چیزی برای آنها ندارد. چرا که در آینده مجبور به پرداخت هزینه‌های بیشتر برای تعمیر و یا حتی تعویض محصول می شوند.

از کجا می توانیم خرید اقساطی داشته باشیم؟

یکی از بهترین راه حل های موجود برای جلوگیری از پیش آمدن  مشکلات این چنینی، مراجعه کردن به فروشگاه های معتبری است که در زمینه فروش محصولات دیجیتال با برند های معتبر و کیفیت بالا فعالیت می کنند و همچنین خدماتی نظیر خرید آسان
و خرید  اقساطی کالاهای دیجیتال و محصولات اداری را برای مشتری های خود فراهم می کنند.

 ما در فروشگاه اینترنتی ای پرینتر، این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم که بتوانید با خیال راحت و آسوده، فقط در چند مرحله کوتاه، سفارش خود را ثبت کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید و هزینه کالا را ماه به ماه به صورت اقساطی پرداخت کنید.

برخی از کالاهایی که می توانید از فروشگاه ای پرینتر به صورت قسطی خریداری کنید در ادامه معرفی شده اند:

 

خرید اقساطی گوشی آیفون

با مراجعه به دسته بندی گوشی موبایل، میتوانید محصولات متنوعی مانند گوشی اپل مدل آیفون 12 پرو، آیفون 12 پرو مکس، آیفون 12 مینی و… را مشاهده کنید. با انتخاب مدل دلخواه می توانید قیمت و مشخصات محصول را مشاهده و مقایسه کنید و پس از انتخاب، سفارش خود را ثبت کرده و یا برای مشاوره تلفنی رایگان با ما تماس بگیرید.

تمامی مدل های گوشی اپل اصل بوده و با گارانتی و رنگ دلخواه شما ارسال می شود.

خرید قسطی آیفون

خرید قسطی لوازم فروشگاهی

فروشگاه ها برای رفع بسیاری از نیاز های روزمره خود نیازمند تجهیزات مختلفی هستند. بسیاری از این محصوالت که در فروشگاه ها مورد استفاده لرار می گیرند با توجه به مصرفی بودن آن ها به تعمیر و یا شارژ کردن نیاز دارند. در مواردی هم نیاز های جدید باعث خرید دستگاه های جدید می شود. از این رو یکی از دغدغه های این فروشگاه ها تامین هزینه های خرید و تعمیر تجهیزات است. در ای پرینتر شما می توانید با ثبت سفارش، کاالهای فروشگاهی خود را مانند بارکد خوان، پرینتر، اسکنر را به صورت الساطی و پرداخت ماهانه تهیه کنید.

خرید اقساطی بارکد خوان

دستگاه بارکدخوان، عمل ثبت، فروش و حسابداری را آسان می نماید و به پروسه خرید سرعت می بخشد. از این رو، اکثر فروشگاه ها از دستگاه بارکد خوان استفاده می کنند. همچنین با این وسیله، خطاها بسیار کاهش می یابد و حساب محصولات فروخته شده فروشگاه شما بدون مشکل و نگرانی مشخص است.
از برند های معتبر دستگاه بارکد خوان می توان به برند سی بن، دیتالاجیک، هانیول، زبرا و… اشاره کرد.

همچنین میتوانید دیگر محصولات فروشگاهی مانند صندوق فروشگاهی، لیبل پرینتر، لیبل مخصوص چاپ، دوربین مداربسته و مواد مصرفی را از فروشگاه ای پرینتر به صورت قسطی خریداری نمایید.

 

خرید اقساطی کالای اداری

بسیاری از محصوالت و تجهیزات نام برده شده در باال از تجهیزات مورد نیاز و دغدغه های ادارات نیز می باشد. از لوازم پرکاربرد در اداره ها پرینتر های لیزری و جوهر افشان است که تماضای باالیی دارد. عالوه بر پرینتر کاال هایی مانند کاغذ های مخصوص چاپ برای چاپ عکس و یا کار مورد نظر خود، پالتر، کاغذ خردکن، کارتریج، جوهر و … در ای پرینتر وجود دارد که شما می توانید با ثبت سفارش مورد نیاز خود به صورت الساط خریداری کنید

خرید اقساطی پرینتر

پرینتر ها امروزه از واجبات ادارات، فروشگاه ها و حتی منازل هستند. پرینترها به صورت تک کاره (پرینت)، سه کاره (پرینت، اسکن، کپی) و چهار کاره (پرینت، اسکن، کپی و فکس) و با امکانات مختلفی مانند وای فای، گوشی تلفن، شماره گیر خودکار، حافظه داخلی و… تولید می شوند. شما می توانید برای خرید قسطی پرینتر از سایت ما اقدام کنید.

خرید اقساطی اسکنر

اسکنرها هم انواع مختلفی دارند. اسکنر اداری برای اسکن اسناد و مدارک، اسکنر عکاسی برای اسکن عکس ها و اسکنر خانگی برای استفاده در منزل. برای مشاهده و مقایسه اسکنر ها میتوانید به صفحه مربوطه مراجعه کرده و به خرید خود بپردازید و هزینه اسکنر را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

با این فرصتی که فروشگاه اینترنتی ای پرینتر در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد، می‌توانید لوازم اداری را قسطی خریداری کنید و محصولاتی بسیار با کیفیت، از برند‌های معتبر جهانی تحویل بگیرید و هزینه کالای اداری را به صورت ماه به ماه یا دوره ای پرداخت کنید. در ادامه به توضیح کاملی در رابطه با شرایط خرید اقساطی در سایت ای پرینتر پرداخته ایم.

 

روش های خرید اقساطی از سایت ای پرینتر

در هر کجای ایران که ساکن هستید با تاییدیه “بای چک” می توانید از فروشگاه ای پرینتر، انواع لوازم مورد نیاز خود را بدون سقف محدود ریالی به صورت قسطی خریداری فرمایید.
کافی است تا در وبسایت بای چک ثبت نام کنید تا سامانه اعتبار سنجی بای چک، احراز هویت شما و معتبر بودن حساب معرفی شده به نام شما را تایید کند و سپس با توجه به تائیدیه بای چک شما می‌توانید از فروشگاه ای پرینتر از سه روش چک، سفته و کسر از حقوق، خرید اقساطی محصولات را انجام دهید. سفته برای افرادی مناسب است که دسته چک ندارند.

توجه داشته باشید که سقف ریالی تاییدیه بای چک بستگی به اعتبار شما هنگام احراز هویت توسط کارشناسان دارد. میزان وام دریافتی حداقل 24 ساعت و یا حداکثر 72 ساعت پس از ثبت نام از طریق پیامک و ایمیل به شما ارسال می شود. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت ای پرینتر و صفحه پیگیری ثبت نام اقساطی، از نتیجه ثبت نام خود نیز مطلع شوید.

شرایط اخذ وام از شرکت بای چک:

1- نداشتن چک برگشتی
3- داشتن گردش مالی و معدل حساب قابل قبول
4- داشتن حساب بانکی با قدمت مناسب و بالا

 

نحوه محاسبه اقساط

برای اطلاع دقیق از هزینه ها و نحوه محاسبه اقساط محصول ابتدا باید از لیست محصولات درون سایت، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس در صفحه محاسبه گر اقساط، اطلاعات مورد نیاز را با توجه به خواسته خود تکمیل کنید. بعد از آن با انتخاب گزینه “محاسبه اقساط”، با توجه به اطلاعات تکمیل شده، تعداد اقساط و مبلغ هر قسط برای شما مشخص شده و در فاکتور شما محاسبه می شود.

 

روش های باز پرداخت اقساط

ما سعی کرده ایم تا خرید اقساطی از فروشگاه ای پرینتر برای شما سریع و آسان باشد. خریداران عزیز می توانند اقساط را به صورت آنلاین و یا کارت به کارت، ماهانه یا چند ماه یکبار پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *